Завантаження ...

Суперсила України. П’ять нових атрибутів нашого бренду

5abcd-40255-1u.jpg

Парадокс, але Україна зараз мені подобається більше, ніж в звичайні часи. Бо українська нація відкрила стільки власних прихованих суперсил та супергероїв. Нам потрібно використовувати увагу світу та готовність нас підтримувати прямо зараз й готуватися до розбудови та розвитку після перемоги.

Парадокс, але Україна зараз мені подобається більше, ніж в звичайні часи. Бо українська нація відкрила стільки власних прихованих суперсил та супергероїв. Нам потрібно використовувати увагу світу та готовність нас підтримувати прямо зараз й готуватися до розбудови та розвитку після перемоги.

Головна ідея бренду Україна, безумовно, — свобода, воля.

Ми не тільки представляємо весь вільний світ у боротьбі з тиранією та диктатурою. Ми є епіцентром цієї цінності через ціну, яку сплачуємо за свободу прямо зараз. Україна має утримувати свободу як головний власний символ після перемоги.

Але до цього бренду додалися нові важливі атрибути.

1. Сміливість та стійкість. Світ у захваті від сили нашого супротиву. Як ЗСУ й ТРО, так й неймовірної сили духу звичайних людей. Українці - нові спартанці. «Вони не питають, скільки ворогів. Вони питають, де вони». А ще стійкість мільйонів людей, які зберігали холодний розум, рятуючи родини з-під обстрілів, або працюючи над волонтерськими проектами з укриттів. Президент, який відмовляється від евакуації та не боїться називати речі своїми іменами у виступах перед політиками найбільших країн. Люди — ви всі Герої.

2. Єдність. Не на рівні ієрархії з царем, наказами та контролем. Мережа. Гнучка та нерозривна. Я у захваті, як зараз об'єднують зусилля українців усього світу. Швидка та миттєва координація, допомога, підтримка та довіра. Взяти, наприклад, професіоналів в міжнародних компаніях які лобіюють cancel culture, наші інформаційні війська або пошук та закупівлю бронежилетів по всьому світу. Це вражає. Внутрішні чвари були головним гальмом нашого розвитку. Моя мрія зберегти цей стан нації якнайдовше після перемоги. Головне — мотивація від серця, а не від керівництва.

3. Швидкість. Так! Швидкість. Це те, чого так бракує зараз західному світу. Повільність дратує мене страшенно, коли я веду щоденні перемовини про міжнародну комунікацію з бізнес-асоціаціями чи медіа. Адже ми знаємо, що майже все можна зробити за годину. Максимум за ніч чи добу. А їм потрібні тижні. Немає майже нічого неможливого, якщо це справді потрібно. Наша швидкість та пристрасть можуть стати нашою конкурентною перевагою в повільному та «холодному» світі.

 

4. Креативність. Здатність вирішувати будь-яку проблему ефективно в умовах загрози та відсутності стандартних ресурсів. Від виготовлення коктейлів молотова вдома до перепрофілювання цілих підприємств за лічені години.

 

5. Гумор. Так, гумор! Так сміятися над ворогом, з посмішкою руйнуючи великоімперський та мілітарний пафос, зберігати такий неймовірний оптимізм в критичній ситуації («доброго ранку, ми з України!»). Гумор — це зброя. А ще це неймовірна психологічна терапія, що дозволяє проходити через випробування та страждання, які здоровий глузд не міг навіть уявити.

А ще для нас важливо стати брендом Переможцем. Україна = Перемога.

Ми маємо стати символом перемоги для всього світу, щоб назавжди припинити спекуляції про те, що щось в нас не так чи щось не вийшло. Скоро. Ми переможемо!