Після історичної перемоги Kalush Orchestra на Євробаченні 2022 Укрпошта випустить марку, присвячену цій важливій події. Як вона може виглядати, дивіться нижче в матеріалі Styler.
Гендиректор Укрпошти, Ігор Смілянський нагадав, що марка на честь перемоги на Євробаченні - це традиція. Її випустили 2004-го з тодішньою переможницею Русланою, і 2016-го, коли перемогла Джамала.
Тепер же, поки триває конкурс на нову марку на тему війни, Укрпошта випустить марку з Kalush Orchestra поза чергою.
"Дизайн марки ми безумовно погодимо окремо, бо ми повинні це погодити з Євробаченням. Якщо бажаємо йти в Європу, треба поважати права інтелектуальної власності. Тому поки фото - це приклад одного із варіантів", - пише Смілянський.
На запропонованому варіанті марки - синьо-жовтий прапор, рожева панамка лідера гурту Олега Псюка, а також заклики врятувати Маріуполь та Азовсталь, які були промовлені зі сцени попри заборону на політичні гасла.