Завантаження ...

Соцмережі та бізнес: як діяти під час війни

Незважаючи на всі жахіття війни, розв’язаної російськими загарбниками, український бізнес вистояв в далеко не простих умовах і починає своє поступове відродження з врахуванням сьогоднішніх реалій.

Поступово відновлюється наповнення рекламного контенту, активізується спілкування та комунікація з клієнтами в соціальних мережах, незважаючи на те, що частина бізнесу переведена чи ще переводиться в більш безпечні західні регіони нашої держави, частина починає свою діяльність «з нуля», втративши обладнання, виробничі площі та налагоджені бізнесові зв’язки.

Бізнесові тенденції сьогодення

За оцінками фахівців рівень інфляції за підсумками року може сягнути 30 відсотків, що суттєво вплине і вже вплинуло на купівельну спроможність населення, більшість якого вже змінила споживчі паттерни, обираючи продукти, товари чи послуги більш дешевого цінового сегменту або взагалі відмовляючись від придбання дорогих чи не конче потрібних речей. Український бізнес починає свою переорієнтацію на ринку товарів чи послуг, намагається зменшити собівартість виробленої продукції та зробити її більш конкурентною та доступною для вітчизняного споживача.

Це вдається далеко не всім, як наслідок – репутаційні втрати, здобуті впродовж багатьох років наполегливої праці, втрата довіри у клієнтів та їхньої лояльності. Запобігти цьому в ці нелегкі для бізнесу й споживачів часи можна завдяки контакту виробників та клієнтів у соціальних мережах, за рахунок формування та транслювання зрозумілої та чіткої позиції, яка допоможе споживачам виробити власну стратегію на майбутнє, обираючи між негайним придбанням певного товару/послуги чи його закупкою в майбутньому з врахуванням інформації про те, що даний бренд/компанія/товар присутній на ринку чи поступить на ринок в недалекому майбутньому. Не варто провокувати покупців до негайних дій, в умовах війни це не працює, команда спеціалістів NIXSolutions наполегливо рекомендує діяти на довгу перспективу (більше про послуги тут).

Програма дій на перспективу від NIXSolutions

Зараз, як ніколи, для споживачів важлива інформація, яка корелюється на реалії сьогоднішнього дня. Саме тому команда спеціалістів NIXSolutions рекомендує для бізнесу декілька ідей та напрацювань щодо:

  • вивчення та опрацювання нових тригерів та умовних бар’єрів, що можуть спонукати споживача відмовитися від нової покупки певного товару чи послуги;
  • максимального донесення інформації про можливий план дій та очікувані зміни щодо певного бренду/товару в соціальних мережах;
  • перегляду та оновлення опису сторінки сайту, закріплених історій та аватарок, особливо якщо вони велися на мові окупанта.

Зараз варто більше уваги приділяти висвітленню участі компанії/бренду у забезпеченні нашої перемоги шляхом меценатства, волонтерства, донатів на ЗСУ тошо. Тільки спільними зусиллями ми забезпечимо нашу перемогу і все буде Україна.  

 

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: