Завантаження ...

90% сум’ян незадоволені громадським транспортом

23634097_1930337580619557_1528043442_o-800x445.jpg

Згідно з опитуванням, яке провів Центр Соціального Партнерства, 90% жителів Сум негативно відгукуються про якість громадського транспорту.

5 лютого, у суботу, на офіційній сторінці Центру Соціального Партнерства опублікували результати опитування щодо якості громадського транспорту Сум. Згідно з ним, 90% містян оцінює її як “нижче середнього”. При цьому, переважна більшість ніколи не скаржилася перевізникам або спеціальним органам. Вибірка опитування склала сто осіб. 

Найчастіше причинами невдоволення маршрутними таксі та автобусами ставали їх відсутність на дорогах, санітарний стан та недосконалий графік їх руху. Про це повідомили понад 60% респондентів. Найрідше (менше ніж 25%) скаржаться на карантинні обмеження. 

Також Центр Соціального Партнерства повідомив про спеціальний онлайн-сервіс, розроблений “Сумською платформою реформ”. Там можна оформити скаргу щодо якості громадського транспорту в місті. Це можна зробити за посиланням.

 

“Так, деякі скаржники отримують у відповідь формальні відписки, але завдяки чималій кількості скарг міська рада змушена повідомляти перевізників про порушення, а ті, своєю чергою, мають вжити заходів. І чим більше таких скарг буде — тим більша ймовірність, що перевізникам буде вигідніше розв’язувати проблеми, аніж щодня відповідати на десятки скарг. Звертайте увагу на якість надання послуг, не дозволяйте знущатися з себе, інформуйте відповідні органи про порушення через сайт”, – пише Центр.