Главная страница » Новости » Город и регион » У Сумах департамент інфраструктури міста провів нараду з АТ «Сумигаз» щодо проблемних питань

У Сумах департамент інфраструктури міста провів нараду з АТ «Сумигаз» щодо проблемних питань



Працівники департаменту інфраструктури міста у вівторок, 27 липня, зібрали нараду з представниками АТ «Сумигаз» щодо коректності нарахувань сплати за спожитий газ та збільшення працівників абонентської служби для уникнення черг споживачів.

Директор департаменту інфраструктури міста Олександр ЖУРБА повідомив, що питання частково опрацьоване, а саме – пункт перший, який стосується передачі побутовими споживачами показів лічильників.
За інформацією, наданою представником АТ «Сумигаз», відповідно до положень пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем та пункту 5.5 розділу V Типового договору розподілу, споживачі, що є побутовими, які за умовами цього Договору розраховуються за показами лічильників газу, зобов’язані щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти календарних днів (до 5 числа включно) надавати їх Оператору газорозподільної системи в один із таких способів:

  • через особистий кабінет на сайті Оператора ГРМ;
  • за телефоном;
  • шляхом зазначення показань у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки) Оператора ГРМ;
  • на електронну адресу.

Проте, як зазначив представник АТ «Сумигаз», протягом останнього часу Оператор газорозподільної системи зіштовхується з питанням передачі побутовими споживачами показів лічильників, які не відповідають дійсності, є нелогічними, а витрати таких споживачів не відповідають місячним часткам груп споживання (додаток 1 до Кодексу газорозподільних систем), до яких вони віднесенні (згідно з положеннями глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем).

Така ситуація була спричинена сезонною зміною ціни природного газу. Тому, за словами представника АТ «Сумигаз», побутові споживачі завищували показники лічильників у неопалювальні періоди, коли вартість газу була мінімальною, і занижували показники лічильників у зимовий період. Таким чином, споживачі з опалювальним обладнанням, за даними АТ «Сумигаз», влітку споживали газу значно більше, ніж взимку.

Саме тому, для приведення показників до фактичних, Оператор газорозподільних систем (АТ «Сумигаз») був змушений вжити низку заходів. Так, починаючи з березня 2021 року, співробітники Товариства проводять масову інвентаризацію показів лічильників споживачів з обов’язковою фотофіксацією. За її результатами покази лічильників мають відповідати фактичним.

Товариство наголошує на тому, що на сьогодні всі споживачі мають змогу надати показники своїх лічильників в обраний ними спосіб.

Разом з тим, за інформацією озвученою представником АТ «Сумигаз» під час наради, найближчим часом питання коректності нарахувань за спожитий природний газ буде врегульовано.
 

Добавить в: