Завантаження ...

У Сумах приводитимуть діяльність автокав’ярень у відповідність до норм і правил

Під головуванням заступника міського голови Тамари Іщенко відбувалась нарада з суб’єктами господарювання, на якій обговорювалися питання організації сезонної роздрібної торгівлі кавою



Під головуванням заступника міського голови Тамари Іщенко відбувалась нарада з суб’єктами господарювання, на якій обговорювалися питання організації сезонної роздрібної торгівлі кавою на території Сумської міської територіальної громади.

На засіданні були присутні суб’єкти господарювання, які займаються відповідною діяльністю, а також представники відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів, правового управління, управління «Інспекція з благоустрою міста Суми», управління архітектури та містобудування, правового управління, КП «Паркінг», управління з питань праці.

Заступник міського голови Тамара Іщенко повідомила, що на засіданні виконавчого комітету 29 січня було відтерміновано ухвалення рішення про погодження розміщення об’єктів сезонної торгівлі (продаж кави) суб’єктам господарювання, оскільки виникла низка питань, зауважень і пропозицій щодо організації роботи кав’ярень на колесах. Посадовиця зауважила, що міська влада в жодному разі не має наміру створювати перепони для здійснення відповідного виду діяльності, а лишень вимагає, аби все відбувалось у відповідності до норм і правил, зокрема санітарно-епідеміологічних, що спрятиме покращенню роботи мобільних кав’ярень.

Тамара Іщенко зазначила, що метою зустрічі з власниками пересувних об’єктів торгівлі є покращення організації їхньої роботи, нагадування про дотримання нормативних актів чинного законодавства України, а також прагнення міської влади вислухати проблемні питання підприємців.

«Хочу, аби ми сьогодні поспілкувались із вами, почули ваші побажання, вислухали фахівців, розставили акценти у спільній взаємодії, – зазначила заступник міського голови, звертаючись до представників малого бізнесу. – Кожна мобільна кав’ярня повинна дотримуватись норм, які регулюють санітарне, епідеміологічне благополуччя, правил дорожнього руху та благоустрою, вимог пожежної безпеки, законодавчих актів про архітектуру, законодавства про працю, мати власний привабливий імідж – логотип, бренд, архітип, зовнішню рекламу, які б естетично вписувались у територію. В умовах поширення коронавірусної хвороби особливого значення набуває піклування про здоров’я та життя людей».

Під час наради розглянули актуальні питання обов’язкового дотримання при проведенні торгівлі кавовими напоями та продуктами харчування санітарних норм та карантинних заходів, трудового, податкового законодавства, дотримання пожежної безпеки тощо.

Представники структурних підрозділів міської ради ознайомили власників мобільних кав’ярень із порядком отримання погодження для здійснення сезонної торгівлі, вимогами трудового законодавства, Правилами благоустрою, вимогами до зовнішнього вигляду об’єктів торгівлі та відповіли на запитання підприємців.

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: