Завантаження ...

Військові експерти назвали найпопулярніші машини на фронті

Військові експерти назвали найпопулярніші машини на фронті фото

Для захисту неба найчастіше використовують пікапи Ford. Про це пише Економічна правда. Взагалі найпопулярнішими моделями машин, які використовують на фронті, є Toyota Hilux, Ford, Nissan Navara, Mitsubishi L200.

Це пов’язано не лише з тим, що ці машини високі, а й з тим, що в них великі багажні відсіки. Туди можна завантажити рюкзаки, запасні колеса, боєкомплект, їжу, техніку та інші необхідні на війні речі.

 

"Ми передаємо військовим Ford F-250 та Ford F-350. Це дуже потужні рамні машини з шестилітровим дизельним двигуном. На такий пікап можна встановити будь-який ПЗРК чи кулемет. Вантажопідйомність кузова першої моделі 1,5-1,8 тонни, другої – до 2,5 тонни. На деякі машини, які ми передали на фронт, уже встановили повноцінні зенітні установки, які важать 2,2 тонни. Машина чудово працює і виконує завдання. Спеціально для забезпечення потреб ЗСУ в колісному транспорті ми створили єдину платформу – збираємо запити від військових з фронту, проводимо верифікацію заявок на актуальність, організовуємо збір коштів, поставляємо машину, ремонтуємо її та спільно з партнерами обслуговуємо", – пояснює керівник проєкту "ГЕРОЙCAR" Олександр Пугач.

 

ЗСУ потребує мінімум 5000 авто щомісяця

Середній термін служби автомобілів на фронті - 2-9 тижнів. Вкрай важливо постійно оновлювати та обслуговувати транспорт для ефективної роботи ЗСУ, вважають експерти опитані Економічною правдою.

З огляду на те, що автомобілі "живуть" на фронті недовго, від двох тижнів до двох місяців, ЗСУ потребує мінімум 5000 авто щомісяця.

Волонтери, які шукають і купують машини для ЗСУ, зазначають, що потреба в автомобілях прямо пропорційна активності бойових дій і йде хвилями. Під час інтенсивних боїв автівки часто підбивають і відновити їх неможливо.

 

"На жаль, машини на війні, як і дрони, є розхідним матеріалом. В теперішніх реаліях машини живуть в середньому місяць, а на бахмутському напрямку – близько двох тижнів", – каже боєць 3-ї окремої штурмової бригади ЗСУ Руслан з псевдо Панк.

 
 

"Якщо машина вціліла після обстрілів, то зазвичай першими з ладу виходять мотор та ходова частина, потребують заміни гальма та гума. Як правило, ремонтують такі автівки в найближчих СТО за кошти, які збирають волонтери, або за кошти бійців", – пояснює військовослужбовець.

 

Ремонти машин за кошти військових частин, каже волонтер, трапляються. Проте, пригнавши за понад рік волонтерської роботи понад сотню авто, він стикався лише з одиничними такими випадками.

 

"Щоб швидко ремонтувати і відправляти машини на фронт, ми створили мережу партнерських СТО. Поки ремонтуємо – даємо військовим іншу машину", – зазначає керівник проєкту ГеройКар Олександр Пугач.

 

 

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: