Завантаження ...

У Сумах відбувся тест-драйв нової «Рути»

01.jpg

Про ціну та сумнівну доступність

Донецький завод «Часівоярські автобуси» презентував нову модель маршрутки — «Руту 40С», пропонуючи сумським перевізникам закупити транспорт. 6 жовтня авто протягом дня курсувало за маршрутом №20.

Чим відрізняється від старої

Частина оновлень помітна візуально: нова версія маршрутки на 2 метри довша за попередню. Також, як сказав «Суспільному» представник заводу-виробника Олександр Шишикін, нова машина є місткою та екологічною, адже працює за стандартом Євро-6 — екологічною нормою, що регулює вміст шкідливих речовин у вихлопних газах.

Кількість місць: 18 сидячих, 24/26 — стоячих.

Пальне: дизельне — 14 л на 100 км.

Ціна: близько 2 мільйонів гривень.

Фото: Платформа «Дій»

Рівень доступності

За словами начальника відділу транспорту, зв'язку та телекомунікаційних послуг Сергія Яковенка телеканалу «СТС», нова маршрутка має переваги над попередниками завдяки сертифікації Євро-6 та низькій підлозі у задній частині авто, що дає змогу перевозити людей з інвалідністю.

Однак Максим Корнієнко, керівник «Сумської платформи реформ», стверджує, що доступним цей транспорт назвати не можна:

  • пандус знімний, а значить — водію щоразу доведеться витрачати багато часу на його встановлення;
  • місця для візків — замало;
  • усього 3 кватирки, яких може не вистачити з розрахунку на збільшену кількість місць; 
  • пріоритетні місця — для людей з інвалідністю, дітьми чи людей похилого віку — знаходяться на висоті 3-х сходинок.

Фото: Платформа «Дій»

Що буде далі

«У нас потреба на сьогодні десь 300 одиниць на міських маршрутах. Наразі готується проєкт програми розвитку транспорту міського пасажирського в місті Суми і на виході ми покажемо, на що підемо у наступні три роки» — сказав Сергій Яковенко «Суспільному».

Максим Корнієнко у коментарі для «Платформи «Дій» підсумовує: «Як альтернатива звичайним маршруткам — можливо, як середній автобус з претензіями на доступність — ні».

У грудні 2021 року відбудеться транспортний конкурс для приватних перевізників, де й вирішиться, який транспорт курсуватиме містом — повідомив Олександр Лисенко у соціальних мережах.