Главная страница » Новости » Новости партнеров » Продаж автозапчастин через електронний каталог дає бізнесу нові перспективи


ObyavaBilsheSumy705x80

Продаж автозапчастин через електронний каталог дає бізнесу нові перспективи

Придбання товарів через інтернет з року в рік набуває все більшої популярності. Це пояснюється більш низькими цінами в мережі, можливістю замовляти товари в будь-який час і користуватися доставкою. В даний час в мережі можна придбати найрізноманітніші товари, в тому числі і комплектуючі для автомобілів.

Необхідність час від часу ремонтувати свій автомобіль, купувати потрібні для цього запчастини відома будь-якому автомобілісту. Існують різні варіанти ремонту: через дилера, зайнятися самому, а можна продати старий транспорт і натомість йому купити новий. Якщо автолюбитель вирішив придбати запчастини сам, то, швидше за все він звернеться за інформацією в інтернет.

Сьогодні є безліч ресурсів, які пропонують широкий асортимент автозапчастин. Одним з таких є Avtopro.ua, де підбір деталей здійснюється за допомогою якісного віртуального каталогу, майже виключає помилки при замовленні.

Які завдання вирішує електронний каталог?

Ті, хто вже купував запчастини в мережі, знає, що можуть виникнути деякі труднощі. Всі запчастини мають коди, і інформація про деталі, введена виробником, призначена для професіоналів, таких як дилери та СТО. Коди для деталей вводяться з метою обліку та зручності зберігання і продажу.

Дилери користуються спеціальними програмами, EPC-каталог, які містять коди, схеми пристрою транспортних засобів, їх вузлів та інше. Такі програми закриті для широкого користування, але все ж потрапляють в мережу і дозволяють автолюбителям користуватися кодами, щоб замовити деталі без дилерів, що багато хто і робить. Такий варіант є менш витратним і не присікається законом. І все ж є деякі проблеми, як:

  1. Зіткнувшись зі складністю перекладу важко зрозуміти всю інформацію, яка містить технічні характеристики;
  2. Вибір деталей в деяких випадках буває неоднозначним, так як запчастини можуть мати не один код, а кілька;
  3. Імовірність припуститися помилки велика, і користувачі не хочуть ризикувати замовляти автозапчастини.

Електронний каталог, розроблений командою Avtopro.ua, дозволяє уникати помилок. Над ним працювали довгі роки, щоб зробити адаптованим і зрозумілим всім відвідувачам майданчики, навіть самим недосвідченим автомобілістам. Каталог може стати корисним і професіоналам, що працюють в сфері автосервісу. У дилерських центрах при підборі автозапчастин вводиться VIN-код, який містить 17 знаків, але навіть при цьому виникають труднощі з ідентифікацією. Якщо замовлення деталі зроблений неправильно, то втрачається час, і клієнти залишаються незадоволеними, оскільки їм доводиться деякий час обходитися без свого автомобіля.

Каталог Avtopro.ua має власне дерево і складається з 4 кроків, що дозволяє звести ймовірність помилки до нуля. У такому випадку споживачі захищені і можуть зробити правильний вибір потрібних їм деталей. Продавці в свою чергу, впевнені, що замовлять вірний код.

Добавить в: