Завантаження ...

У СумДУ відбувся «День кар’єри в IT»

ssu-4.jpg

15 вересня факультет електроніки та інформаційних технологій Сумського державного університету (ЕлІТ) провів профорієнтаційний захід для студентів молодших курсів «День кар’єри в IT».



15 вересня факультет електроніки та інформаційних технологій Сумського державного університету (ЕлІТ) провів профорієнтаційний захід для студентів молодших курсів «День кар’єри в IT».

Під час заходу понад 500 учасників мали змогу познайомитися із такими компаніями як: Netcracker, EPAM, AMC Bridge, Apptimized, Brocoders, MindK, 3SS.

«День кар’єри проводиться факультетом ЕлІТ вже п’ятий рік поспіль. Щороку до нас на перший, другий і третій курс вступають нові студенти, тож захід є можливістю для них познайомитися із представниками топових IT-компаній, дізнатися про можливості, які вони пропонують, та умови працевлаштування», – повідомив декан факультету електроніки та інформаційних технологій Олексій Дрозденко.

Окрім подальшого працевлаштування випускників, IT-компанії успішно співпрацюють із СумДУ в рамках начального процесу. Зокрема, на базі університету діють навчальні центри компаній, запропоновані ними навчальні програми інтегровані в дисципліни, що викладаються студентам факультету ЕлІТ.

«Ми відразу знайшли контакт із СумДУ та запропонували пілотну програму EPAM Ambassador Test Automation, яка передбачає інтеграцію освітнього модуля компанії в одну з дисциплін з акцентом на практичних заняттях», – розповіла RD QA Lab Head Харківського офісу компанії EPAM Олена Плоха.

Найкращою мотивацією для студентів є знайомство із випускниками СумДУ, які наразі працюють в представлених компанія. Із особливостями працевлаштування в компанії PortaOne ознайомив регіональний менеджер, випускник 2009 року Олександр Рот-Сєров:

«Співпраця з СумДУ завжди була на найвищому рівні. Університет сприяє розвитку компанії, заохочує студентів йти на курси, після яких вони можуть працевлаштуватися. Така взаємодія вигідна обом сторонам, адже ми, зі свого боку зацікавлені в нових якісно підготовлених співробітниках».