Главная страница » Новости » Город и регион » Сумчани знову можуть оформити субсидію через онлайн-сервіс Мінсоцполітики

Сумчани знову можуть оформити субсидію через онлайн-сервіс Мінсоцполітики



Сумчани знову можуть скористатися електронним сервісом Міністерства соціальної політики для подання документів на призначення житлової субсидії, який поновив свою роботу після вимушеної технічної перерви.

Для сервісу доопрацьовали відповідне програмне забезпечення з урахуванням змін у законодавстві.

Для того, щоб оформити субсидію онлайн необхідно перейти на веб-сайт Мінсоцполітики у розділ Е-Сервіси/Субсидії та авторизуватись в один із способів: за допомогою електронного підпису; за адресою електронної пошти; за ідентифікацією BankID. Потому заповнити електронну форму заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії. Після заповнення всіх реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних.

Всі розділи заяви та декларації мають бути заповнені – не допускається відсутність будь-якої інформації.

В електронному сервісі (в разі необхідності), можна приєднати файл із сканованою копією документу (в PDF-форматі), а саме: документи, що підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства; договір оренди (найму) житлового приміщення; договір про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг; довідка про доходи, інформація про які відсутня в Державній податковій службі та Пенсійному фонді України; документи, що підтверджують факт перебування особи в складних життєвих обставинах (висновок ЛКК про алко- або наркозалежність, тривалу хворобу чи перебування в місцях позбавлення або обмеження волі, висновок МСЕК про встановлення інвалідності).

Насамкінець необхідно підписати заяву електронним підписом та направити на розгляд.

У разі подання документів на призначення субсидії через електронний сервіс без використання електронного підпису необхідно протягом місяця особисто звернутись до департаменту, аби власноруч підписати документи.

Телефони для консультацій: 78-88-88 (багатоканальний); додаткові номери: 78-71-22, 78-71-23, (050)4078199, (050)4078002.

Добавить в: