Главная страница » Новости » Город и регион » Департамент соцзахисту населення продовжує забезпечувати сумчан субсидіями і пільгами

Департамент соцзахисту населення продовжує забезпечувати сумчан субсидіями і пільгами



Департамент соціального захисту населення під час брифінгу проінформував жителів Сумської територіальної громади з питань що стосуються стану нарахування і виплати житлових субсидій і пільг.

Директор департаменту соціального захисту населення Тетяна Масік підкреслила, що Уряд визначив пріоритетність забезпечення населення субсидіями та пільгами, аби убезпечити від подорожчання комунальних послуг тих, хто дійсно потребує підтримки держави.

Так, з початку року департаментом призначено 3238 житлових субсидій. Отримують житлову субсидію 32315 сімей городян. Максимальний розмір субсидії за березень становив 7020,45 грн.

Тетяна Масік нагадала, що з квітня для розрахунку житлової субсидії враховується дохід громадян за ІІІ–IV квартали минулого року, для людей пенсійного віку – пенсія за лютий.

«За березень поточного року пільги нараховано 11179 особам на загальну суму 13, 8 млн грн. В готівковій формі пільгу отримують 4236 громадян. Нарахування пільг, як і раніше, проводиться автоматично», – зауважила посадовець.

Вона акцентувала увагу мешканців на обов'язковій щомісячній сплаті вартості фактично спожитої послуги з урахуванням перерахованої суми пільги. Оскільки у разі утворення заборгованості по сплаті за спожиті послуги на початок опалювального чи неопалювального періоду в загальній сумі, що перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн), пільга з наступного періоду надаватиметься в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на АТ «Ощадбанк».

Окремо, Тетяна Масік зупинилась і на питанні верифікації пільг і субсидій. Так, в січні – лютому, державними соціальними інспекторами департаменту перевірено 363 особові справи, припинено виплати соціальних допомог по 31.

Директор департаменту соціального захисту населення зауважила, у відповідності до затверджених заходів, що попереджають поширення коронавірусної інфекції на території громади, структурний підрозділ продовжує працювати в обмеженому режимі, а прийом громадян здійснюється за попереднім записом.

Документи можна залишити в скриньках, розміщених у фоє адмінбудівлі, де розміщується департамент, або ж надіслати на електронну адресу чи на пошту за адресою м. Суми, вул. Харківська, 35, 40035. Як і раніше, консультації і попередній запис громадян здійснюється за номерами телефону: 78-88-88, (050)4078199.

З бланками заяв та зразками заповнення документів можна ознайомитись на сайті департаменту.

«Особливу увагу департамент приділяє наданню якісних послуг та соціальних гарантій мешканцям приєднаних сіл. Наші працівники здійснюють прийом мешканців сіл Битиця, Стецьківка та Велика Чернеччина за місцем їх проживання два рази в місяць за відповідним графіком. По понеділках фахівці департаменту проводять прийом жителів Битиці, по середах – Стецьківки та по п'ятницях відбувається прийом мешканців Великої Чернеччини», – повідомила Тетяна Масік.

Надання послуг забезпечується також за допомогою електронних сервісів. Особливою популярністю серед жителів громади починає користуватися програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», що розроблена з метою наближення адміністративних послуг соціального характеру до мешканців громади.

За словами начальника управління надання державної соціальної допомоги Ірини Лагіренко, завдяки даній програмі до департаменту надійшло 30 заяв на призначення допомоги при народженні дитини, які було прийнято управлінням «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» та працівниками департаменту і 12 заяв на призначення житлової субсидії.

Крім того, з розробником програмного забезпечення «Наш Дім» на сьогодні опрацьовується питання щодо автоматичної реєстрації заяв, прийнятих в програмному комплексі «Соціальна громада».

Добавить в: