Завантаження ...

З початку року аварійно-диспетчерська служба «Сумигаз» усунула 37 тисяч витоків газу

Від початку року аварійно-диспетчерська служба АТ «Сумигаз» виконала 36 тис. заявок та усунула майже 37 тис. витоків газу. У середньому за добу аварійно-диспетчерська служба «104» приймає понад 130 викликів.



Від початку року аварійно-диспетчерська служба АТ «Сумигаз» виконала 36 тис. заявок та усунула майже 37 тис. витоків газу.

У середньому за добу аварійно-диспетчерська служба «104» приймає понад 130 викликів. Реагування на аварійні виклики споживачів Сумської області забезпечують бригади АТ «Сумигаз», які працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

«Переважна більшість - це заявки, пов’язані з аварійними ситуаціями на внутрішньобудинкових газорозподільних мережах, зокрема, через їхній неналежний стан. Тому важливим є технічне обслуговування зазначених мереж, що відповідно до законодавства мають забезпечити власники будівель та споруд. Слід наголосити, що обслуговування внутрішньобудинкових мереж можуть здійснювати лише фахівці, які отримали на це відповідні дозволи й ліцензії і несуть відповідальність за свою роботу», - зазначає головний інженер АТ «Сумигаз» Дмитро Сергієнко.

Також фахівці повідомляють, що часто аварійні ситуації виникають після самовільного втручання в систему газопостачання. Така необачність та нехтування елементарними правилами безпеки може вартувати не лише фінансових збитків, а й життя і здоров’я людей. Несанкціоновано встановлені чи замінені газові прилади підлягають відключенню від системи газопостачання, оскільки можуть призвести до отруєння чадним газом, вибухів та смертельних наслідків.

АТ «Сумигаз»

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: