Завантаження ...

Поліція Сумщини застерігає громадян від зайвої довіри незнайомим телефонним співрозмовникам

Через власну довірливість втратила 10 тисяч гривень жителька Білопілля. Жінка дослухалася до порад незнайомця, який у телефонній розмові представився працівником служби безпеки банку



Через власну довірливість втратила 10 тисяч гривень жителька Білопілля. Жінка дослухалася до порад незнайомця, який у телефонній розмові представився працівником служби безпеки банку, і повідомив, що начебто її карткою намагаються розплатитися за придбаний товар. В результаті бесіди вона назвала йому коди доступу до свого рахунку, а вже за кілька хвилин з картки жінки зникли всі кошти.

Працівники поліції за даним фактом розпочали кримінальне провадження за ознаками ч.1 ст. 190 КК України, в рамках якого розшукують спритника, аби повернути молодиці її кошти.

Правоохоронці радять громадянам у випадку надходження подібних дзвінків не слухати таких «працівників служби безпеки», а відразу класти слухавку. І робити так щоразу, ледве мова заходить за гроші, банківські картки чи рахунки. Перервавши таким чином розмову з додзвонювачем, слід одразу звернутися на цілодобову безкоштовну лінії «102» і повідомити оператору про спробу шахрайства. Спеціаліст надасть слушну пораду і телефон «гарячої лінії» того банку, де ви обслуговуєтесь – саме там вас детально проінформують про стан вашого рахунку, і що вам необхідно робити, аби уникнути несанкціонованого втручання в рух ваших коштів.

Відділ комунікації поліції Сумської області

Приєднуйтесь до наших сторінок в соцмережах і слідкуйте за головними подіями: