Главная страница » Новости » Город и регион » У Сумах пройшла ІV Всеукраїнська науково-методична практична конференція



ObyavaBilsheSumy705x80

У Сумах пройшла ІV Всеукраїнська науково-методична практична конференція



З метою обговорення актуальних питань формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих та позашкільних закладів освіти, 27 лютого на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася ІV Всеукраїнська науково-методична практична конференція «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика».

Її співорганізаторами виступили Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Харківська академія неперервної освіти, Дніпровська академія неперервної освіти, Львівський та Миколаївський обласні інститути післядипломної педагогічної освіти.

З вітальним словом до учасників конференції звернулася директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, доктор юридичних наук, професор Вікторія Гробова. Вікторія Павлівна зазначила, що формування та розвиток індивідуальних та життєвих компетентностей учнів важливо налагоджувати через їх шкільний досвід та взаємодію з викладачами. Вона відмітила, що освітяни мають на власному прикладі показувати прагнення до постійного вдосконалення, здорового способу життя та інноваційності у всіх сферах діяльності.

Голова оргкомітету конференції, ректор КЗ СОІППО, доктор історичних наук, доцент Юрій Нікітін наголосив на щорічному зростанні масштабів конференції. Вона надає більше можливостей обговорити актуальні питання формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів, обмінятися цінним досвідом з колегами-освітянами. Інформативних секційних засідань, творчих та особистих надбань учасникам побажав директор Інституту проблем виховання Національної Академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, академік Іван Бех.

Пленарне засідання розпочала завідувач кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Лариса Сєрих. У своїй доповіді розкрила питання компетентнісного підходу модернізації освітнього процесу закладів післядипломної освіти, а саме: ролі методик, технологій та участі в освітніх проектах для розвитку людського та професійного потенціалу серед педагогів.

З доповіддю про основні етапи реалізації наукової розробки, над якою працює науково-педагогічний колектив Інституту, виступив проректор з наукової роботи КЗ СОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Сергій Грицай. Він зупинився на актуальних компетентностях сучасного педагога та створеній науковій моделі розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти.

Протягом пленарного засідання учасники конференції прослухати та обговорити доповіді заступника директора з навчально-виробничої роботи Сумського вищого професійного училища будівництва і дизайну Валерії Докторович, доцента кафедри теорії і методики змісту освіти КЗ СОІППО, кандидата педагогічних наук Валентини Успенської, доцента кафедри виховання й розвитку особистості Харківської академії неперервної освіти, кандидата мистецтвознавства Вікторії Чуркіної.

Перед початком секційних засідань учасники мали змогу ознайомитися з тематичними кабінетами Нової української школи, обладнані на базі КЗ СОІППО. Робота конференції здійснювалася за різними напрямами. Реалізація тематичних напрямів відбувалася у формі «круглих столів» та освітньо-тренінгових майданчиків (тренінгів, майстер-класів, дискусій).

У роботі конференції взяли участь завідувачі, методисти міських (районних) методичних кабінетів відділів (управлінь) освіти, виконавчих комітетів місцевих рад та райдержадміністрацій, очільники закладів дошкільної освіти Сумської області, а також директор Харківського НВК «Школа І-ІІІ ст. – ДНЗ (ясла-садок)» № 8 Харківської міської ради, методисти міських, районних центрів позашкільної освіти; викладачі Сумського ДПУ ім. А.С. Макаренка, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», ВКНЗ Сумської обласної ради «Путивльський педагогічний коледж імені С. В. Руднєва», ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище ім. А.С. Макаренка» Лебединської міської ради, Індустріально-педагогічного технікуму Конотопського Інституту СумДУ, Сумського вищого училища мистецтв і культури ім. Д. С. Бортнянського, Сумського будівельного коледжу, методисти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку КЗ СОІППО, Центру громадянського виховання КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та ЗНО КЗ СОІППО. До розмови приєдналися заслужені вчителі України; викладачі-методисти, заступники директорів, педагоги-організатори, практичні психологи, учителі, керівники гуртків закладів загальної середньої та позашкільної освіти Київської, Житомирської, Закарпатської, Львівської, Миколаївської, Сумської, Харківської областей.

Всеукраїнська науково-методична практична конференція «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика» уже четвертий рік поспіль успішно слугує освітньою платформою для представлення та обговорення доповідей та виступів науковців, методистів, педагогів, учасників «круглих столів» та майстер-класів з усієї країни. За результатами проведеної конференції присутні обмінялися власним досвідом та практичними надбаннями, налагодили взаємозв’язки та здійснили професійне вдосконалення відповідно до сучасних трансформацій суспільства та формування й розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів.

Запрошуємо до співпраці науково-педагогічну спільноту України в наступному році на ювілейній V Всеукраїнскій науково-методичній практичній конференції «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика».

Добавить в: